Refund policy
Политика за замяна и връщане на продукти
Ние се стремим да осигурим високо качество на предлаганите продукти и отлична удовлетвореност на клиентите. Разбираме, че в определени случаи може да е необходимо замяна или връщане, затова сме създали ясна и прозрачна политика за тези ситуации.
Замяна на липсващи продукти
Всички поръчки се пакетират в наш централен склад. В редки случаи, ако даден продукт се изчерпа след завършване на поръчката, нашият екип може да го замени с възможно най-подходящия аналогичен продукт по цена и качество. Замяна се извършва само ако клиентът е дал съгласието си при поръчката. Ако даден продукт няма еквивалент, той ще бъде изваден от поръчката.
Известяване за корекции и възстановяване на суми
Всички промени по поръчката ще бъдат отразени във вашия профил и ще получите известие на посочения от вас имейл.
- При наложен платеж – стойността на липсващите продукти ще бъде автоматично приспадната от крайната сума.
- При онлайн плащане – ще получите промо код за отстъпка за бъдеща поръчка на стойността на липсващите продукти или, по ваше желание, сумата ще бъде възстановена по вашата сметка.
Защо може да липсват продукти?
Нашата система показва наличните продукти в момента на вашето пазаруване, но понякога продуктите могат да се изчерпат при обработка на предходни поръчки. В допълнение, ние събираме и пакетираме поръчките в деня на изпращането, за да гарантираме максимална свежест. Ако сте направили поръчка предварително, е възможно определени артикули да не са налични в деня на обработката ѝ.
Връщане на продукти
Ако по някаква причина желаете да върнете продукт, ние приемаме връщания в рамките на 14 дни от датата на доставката, при следните условия:
- Продуктът не трябва да е отварян или използван.
- Връщането се извършва единствено чрез нашата куриерска фирма партньор, като разходите по връщането са за сметка на клиента.
Повредени или дефектни продукти
Ако вашата поръчка пристигне с повреден или дефектен продукт, ние предлагаме безплатна замяна или възстановяване на сумата при представяне на фотографски доказателства.
Тези доказателства са необходими, за да можем да предявим рекламация към куриера и да покрием разходите за повредените стоки.
Продукти, за които политиката за връщане не се прилага
Моля, имайте предвид, че по време на летните месеци съществува риск чувствителни продукти, като шоколад или деликатни бонбони, да бъдат изложени на високи температури. Тъй като не можем да контролираме условията, в които се транспортират след напускането на склада ни, не приемаме тези продукти за дефектни или повредени, ако са засегнати от високите температури. Политиката за връщане не се прилага за тях.
Ако имате въпроси или нужда от съдействие, не се колебайте да се свържете с нас!